top of page

WAARMEE KUNNEN WIJ JE HELPEN?

BESTELLEN

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra de bestelling verzonden is , kunnen wij het niet meer annuleren. Is u bestelling nog bij ons? Neem dan contact met ons op

  • Wat is de levertijd?

 Wij streven ernaar om uw pakketje zo snel mogelijk op te sturen. De gemiddelde levertijd is 1-3 Dagen.

  • Geen bevestigingsmail ontvangen?

Wij raden je aan om in de spam van je email te kijken. Misschien dat onze orderbevestiging daar in  terecht is gekomen. Vind je de mail nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

  • Product/ Maat niet op voorraad? 

Mogelijk is het product dan bij ons uitverkocht. Bij sommige producten worden de voorraden bijgevuld,    houdt daarom onze website goed in de gaten. 

BETALEN

  •  Betaalwijzen bij NICE

  •  Betalen met iDEAL

  •  Betalen met creditcard

  •  Betalen met PayPal

  •  Duur verwerking betaling

  •  Veilig winkelen bij NICE

VERZENDING & LEVERING

  • Wat is de levertijd?

 Momenteel hebben wij een levertijd van 1 – 3 werkdagen.  Bij drukte kan dit uitlopen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

u ontvangt per mail uw bevestiging en track&trace code.

LET OP, de mail kan ook bij uw spam staan

  • Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

ze komen de volgende dag terug, de bestelling ligt bij uw buren of het pakketje ligt bij een afhaalpunt

  • Wat zijn de verzendkosten?

bij bestellingen onder €49.95 : verzendkosten €6,95

bij Bestellingen boven €49,95 : verzendkosten GRATIS 

RETOUR & TERUGBETALING

  • Hoe stuur ik een artikel terug?

Meld online jouw retour aan en breng vervolgens jouw retourzending naar een postkantoor. De verzendkosten zijn voor de klant en wij nemen alleen pakketjes aan die verzonden zijn met Track&Trace code. Dit voor het geval het pakketje onderweg kwijt raakt, dan kan het getraceerd worden.

TOELICHTING RETOURNEREN ZONDER ACCOUNT

Voor het retour aanmelden zonder account  worden om een aantal gegevens gevraagd:

- Vul de 'Bestelling ID' in. Deze vind je in de orderbevestiging die je per mail hebt       ontvangen (het nummer staat achter het # in de orderbevestiging)

- Vul de achternaam in die je tijdens het bestelproces hebt opgegeven

- Vul het e-mailadres in waarop je de orderbevestiging hebt ontvangen

RETOUR AANMELDEN MET EEN ACCOUNT

Heeft u een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kunt u inloggen op uw account om uw retour aan te melden. 

NADAT JE JE RETOUR HEBT AANGEMELD

Na het aanmelden van uw retourartikel(en) kun je de artikelen retourneren, maar let op het volgende:

- zorg voor voldoende frankering​

- gebruik het juiste retouradres

- voeg een kopie van de order in de doos en retournummer noteren op de doos​

  • Voorwaarden Retourneren

Aangekochte items dienen binnen 14 dagen na ontvangst te worden geretourneerd. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat naar ons terugstuurt.

  • Terugbetaling

Zodra jouw retour is geaccepteerd en verwerkt is, storten wij het geld terug op de rekening waarmee er is betaald. 

  • Garantie

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Dan bekijken we graag met je wat we voor je kunnen betekenen.

Defecten die niet onder de garantie vallen:

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden.

Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:

  • Normale slijtage van de stof;

  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken;

  • Overmatige transpiratie;

  • Afgeven en verkleuring van kleding;

  • Het pillen van kleding;

  • Gebreken ontstaan door wassen of drogen;

  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën;

  • Gebreken aan water- en winddichtheid van kleding, tenzij strikt vermeld in de product omschrijving in onze webshop.

  • Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.

  • Ik heb een klacht/ kapot artikel retourneren

Neem contact met ons op

bottom of page